Digital Round Table “Wat is de impact van de huidige crisis op uw digitale transformatie?” (BE)

10 september 2020
Tijd: 10:00 - 11:30

Zaken doen blijft altijd veranderen en gelukkig is iedere verandering een kans om daarop te anticiperen. De klanten van gisteren waren al blij als ze informatie niet hoefden te herhalen. Vandaag verwachten ze een super-gepersonaliseerde ervaring op alle kanalen en snelle oplossingen. Maar hoe anticipeert u op de verwachtingen van morgen en kunt u zorgen dat u er klaar voor bent?

Zeker nu, in de tijd van de Corona-crisis, worden we plots gedwongen tot een nieuwe manier van werken. Het brengt uitdagingen met zich mee, maar ook enorme kansen. Nu (persoonlijk) contact op een andere manier moet worden ingericht biedt dit dé kans om uzelf daarin te onderscheiden.

Om dit te realiseren moet u van iedere klant de intentie, geschiedenis en voorkeuren herkennen en bepaalt u aan de hand daarvan de beste actie. Daarmee wordt de klanttevredenheid, omzet en winstgevendheid verhoogd met doorlopende, consistente en moeiteloze customer experiences. Maar waar begint u en wat gaat de rol zijn van bijvoorbeeld Artificial Intelligence (AI), de inzet van Bots en video om dit te bereiken?

Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we deze Digital Round Table, welke wordt gehouden op donderdag 10 september van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze digitale sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten. Wij helpen u graag nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door het delen van kennis en ervaringen.

Onderwerpen

  • Hoe zorgt u ervoor dat uw contactcentrum klaar is voor de communicatieverwachting van uw klanten?
  • Welke weerstanden kunt u verwachten in het klantcontact op het gebied van digitale transformatie?
  • Waar moet een nieuwe technologische oplossing aan voldoen om u te helpen nog succesvoller te zijn?
  • Hoe zorgt u ervoor dat uw huidige processen niet vastlopen door de introductie en implementatie van nieuwe technologie?

Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Genesys. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

Partner Genesys

RESERVEREN


Terug