Digital Round Table “Wanneer is de digitalisering van uw klantcontact klaar voor de vragen van morgen?”

17 september 2020
Tijd: 10:00 - 11:30

Zaken doen blijft altijd veranderen en gelukkig is iedere verandering een kans om daarop te anticiperen. De klanten van gisteren waren al blij als ze informatie niet hoefden te herhalen. Vandaag verwachten ze een super-gepersonaliseerde ervaring op alle kanalen en snelle oplossingen. Maar hoe anticipeert u op de verwachtingen van morgen en kunt u zorgen dat u er klaar voor bent?

Zeker nu, in de tijd van de coronacrisis, worden we plots gedwongen tot een nieuwe manier van werken. Het brengt uitdagingen met zich mee, maar ook enorme kansen. Nu (persoonlijk) contact op een andere manier moet worden ingericht biedt dit dé kans om uzelf daarin te onderscheiden.

Om dit te realiseren moet u van iedere klant de intentie, geschiedenis en voorkeuren herkennen en bepaalt u aan de hand daarvan de beste actie. Daarmee wordt de klanttevredenheid, omzet en winstgevendheid verhoogd met doorlopende, consistente en moeiteloze customer experiences. Maar waar begint u en wat gaat de rol zijn van bijvoorbeeld Artificial Intelligence (AI), de inzet van (Chat)Bots, Predictive Engagement en video om dit te bereiken?

Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we deze Digital Round Table op donderdag 17 september van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze digitale kennissessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten. Wij helpen u graag nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door het delen van kennis en ervaringen.

Onderwerpen:

  • Hoe zorgt u ervoor dat uw contactcentrum klaar is voor de communicatieverwachting van uw klanten?
  • Welke weerstanden kunt u verwachten in het klantcontact op het gebied van digitale transformatie?
  • Moet u (geheel) naar de cloud om flexibel en actueel te blijven op alle laatste trends?
  • Waar moet een nieuwe technologische oplossing aan voldoen om u te helpen nog succesvoller te zijn?
  • Hoe zorgt u ervoor dat uw huidige processen niet vastlopen door de introductie en implementatie van nieuwe technologie?

Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Genesys. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

Partner Genesys

 

RESERVEREN


Terug