Digital Round Table”Hoe beweegt u flexibel mee in de huidige tijd, zonder strategische projecten op het spel te zetten?”

17 november 2020
Tijd: 10:00 - 11:30

De veiligheid en het welzijn van medewerkers, klanten en partners hebben altijd prioriteit. En iedere dag wordt gewerkt hen te ondersteunen in deze uitdagende tijden. Natuurlijk volgt u de ontwikkelingen rondom COVID-19 constant en op basis daarvan zet u de juiste middelen in om medewerkers te helpen continuïteit van dienstverlening aan klanten te kunnen garanderen.

De afgelopen maanden is er nauw samengewerkt met zowel medewerkers als klanten om hun individuele uitdagingen in deze periode te begrijpen en aan te pakken. Hoe heeft u dit ervaren en hoe komt u erachter hoe vakgenoten in de financiële, professionele dienstverlening, gezondheidszorg, onderwijs en automobielsector zichzelf hebben geholpen om hun bedrijf te blijven runnen. Veel oplossingen zullen ongeacht de sector, goed met elkaar vergeleken kunnen worden. Ook NTT zelf biedt dit keer een kijkje in hun keuken en delen eigen interne ervaring.

Uitdagingen op het gebied van connectiviteit, beveiliging, flexibel werken en hoe bredere bedrijfscontinuïteit wordt aangepakt, zullen worden besproken. Dit zal u helpen om meer betrokken te zijn met uw medewerkers en zakelijke uitdagingen.

Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we de Digital Round Table: “Hoe beweegt u flexibel mee in de huidige tijd, zonder strategische projecten op het spel te zetten?”

Deze digitale kennissessie wordt gehouden op 17 november van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten. Wij helpen u graag nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door het delen van kennis en ervaringen.

Onderwerpen:

  • We moeten diensten opzetten voor een groot aantal thuiswerkers, hoe doe ik dat op een veilige manier?
  • Ik heb medewerkers zonder Wifi of met een slechte internetverbinding, hoe ga ik hier mee om en los ik dit op?
  • Het kost me al moeite om contactcenter medewerkers op afstand te laten werken, nu moet ik ook nog gaan opschalen. Hoe regel ik dat in?
  • We hebben acute korte termijn behoeften, maar strategische projecten staan daardoor on hold.
  • Hoe zorg ik ervoor dat ook mijn strategische projecten door blijven gaan?

Deze Digital Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartners NTT en Cisco. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

NTTCisco logo

 

RESERVEREN

Ik ga ermee akkoord dat mijn ingediende gegevens worden verzameld en opgeslagen zoals beschreven in de site Privacyverklaring.*

Akkoord


Terug